Emine010922 bir pcoslu biri olarak sürekli düzensiz adet görüyordum ve cok siddetli geciyordu. En son 28 Nisan da adet oldum adetim bittikten 2 hafta sonra doktora gittim bir ilac verdi daha doğrusu folik asit hamile kalmadan önce bunu 3 ay kullanman gerekiyor dedi tabi ben mayısta haziranda adet olmadım iyice sıkıntı yapmaya başlamıştı doktor kontrolüne gittim tekrardan çünkü defalarca test yaptım hep negatifti doktor muayene etti kese falan görünmedi sonra kana da bakalım ona göre söktürücü yazariz dedi kanda 141betayla hamile olduğumu öğrendik. O ilactan sadece 3 kutu falan kullandım. Allah’tan asla ümidinizi kesmeyin umut her zaman var