Meltemanneolsun Kizlar bana çok basit pratik yapılacak tatlı ve tarifi önerir misiniz? Akşama eşimin dayısı ve ailesi gelecek benim de hiç halim yok. Şöyle sip şak yapabilecegim bir şey olsun
crazyymom Meltemanneolsun sutlu tatlı yap şu lokum olan çok basit mesela sultan lokumu veya cup yap kazandibi olabilir
secondmylife Havuçlu cevizli ve bisküvili bir taban yapıyorsun, üstüne güzel bir magnolia muhallebisi. Çok hafif ve güzel oluyor tam kış tatlısı.
gmz10 Yalancı profiterol youtube da var. Hem çok güzel oluyor hem de çok pratik. Kuplara yaparsanız sunumu da güzel durur.
Seymalar Meltemanneolsun hepsi bana çok zor geldi 😂 en basiti ıslak kek ☺️ Google’da dünyanın en iyi ıslak keki diye arayıp damyskitchenin tarifini yaparsanız parmaklarınızı yiyebilirsiniz üzerine de varsa frambuaz harika oluyor🥰
Meltemanneolsun Seymalar ya evet bana da öyle geldi ☺️☺️güzel oneriler ama bı kaç aşamalı en iyisi ıslak kek diye düşünüyorum hem güzel oluyor.
Babynurse12 Bence en kolayı damla sakızlı muhallebi. Üstüne de toz fıstık veya dondurucuda varsa orman meyveleriyle süsleme ✨✨