FtmaGlr ben 16+4 oldum şu an ve hissettiğimi düşünüyorum yaklaşık 1 haftadır çok net. Bağırsak hareketiyle alakası olmayan bir şey sanki böyle göz seyirmesi gibi ve anlık olup geçiyor. Özellikle bacaklarımı kendime çekip oturduğumda oluyor yani karnım sıkıştığı zaten. Çevreme soruyorum tam olarak böyle oluyormuş. Benim de ilk gebeliğim🥰 daha geç hissedenler de varmış ama doktor hissediyor olabilirsin çok hafif de olsa dedi bana