Merhaba hanımlar. Daha önce bu konu ile ilgili post açmıştım ama tekrar sormak istiyorum. Ben şu an 33 +3 haftalığım. Ama ölçümlerde bebeğim 37 38 hafta çıkıyor. Gebelik diyabetim var. İnsülin kullanıyorum. Allah nasip ederse bebeğim normal doğum olsun istiyorum. Bu üçüncü gebeliğim diğer ikisi normal oldu (şeker yoktu onlarda). Doktorlar malesef doğum için net bir şey söyleyemiyorlar. Genelde duyduğuma göre erken doğum ve sezaryen oluyormuş gebelik diyebeti olanların doğumları. Merak ediyorum benim gibi bebeği 4 5 hafta önden giden ve doğum yapan annelerimiz var mı. Normal doğum şansı az mı oluyor gebelik diyabetinde. Çevremden hep olumsuz şeyler duyuyorum biraz rahatlamam lazım. Teşekkürler şimdiden 💕