metemom_ hastalık öncesi ateş olabilir mi ? Benim de oğlum o aylarda maalesef bronşiolit oldu yüksek ateş ile başlayıp öksürüğe çevirdi inşallah sizde öyle değildir. Ateş düşmesi için ılık duş aldırıyorduk sıcağa yakın ılık su ile ama soğuk olmayan. Ve önce bacaklarına gövdesine en son başına dökerdik şok etkisi yaratmasın ve Allah korusun havale riskine karşı… Rabbim korusun meleklerimizi geçmiş olsun sizlere 🤲🏻🫶🏼 37 - 38 dereceyi normal sayıyor artık doktorlar ateşte, 39 ve üstü olduğunda ve evde müdahale yapılıp düşmediğinde acile getirin diyorlardı bize.