Bu sabah kalktığımda istemsizce aşağı doğru bişy aktığını hissetim lavaboya gittiğimde iç çamaşırımda ıslaklık vardı suyum mu bilmiyorum geçen hafta hastaneye gittiğimde 1 cm açıklık var dediler Pazartesi gideceğim hastaneye çamaşırımda ki ıslaklık suyum olabilir mi az az geldiği oluyor mu 39+4 haftalığımmm