Patito__ kuzum benim ilk gebeligim normal geçti hiç bir sıkıntı ile karşılaşmadım ikinci gebeliğim 8+1 de kalp atışı durduğu için kürtaj oldum bu kürtajdan sonra yine kaldım düşük oldu devlet 2-3 düşük kayıp olmayınca bakmıyor geçen hafta salı günü eşim ile genetik test verdik kan pıhtılaşması ve kromozom analizine bakacaklar kromozom analizi 3 ayda kan pıhtılaşması 1 5 ayda çıkıyormuş