Kızlar ovülasyon testinde 10 dakikadan sonraki sonuçlara itibar etmeyiniz yazıyor. Benim yaptığım bütün testlerde 10 dakika boyunca çok silik bir çizgi oluyor. Ama birkaç saat sonra o çizgi koyulaşıyor. E haliyle öncekilerle karşılaştırınca da en son halini esas alıyoruz. İlk 10 dakikayı mı esas almalıyım yoksa koyulaştıktan sonraki halini mi?