Selamlar bişey sorcam
Tüp bebek tedavisi gördüm başından beri doktorum iki embriyo transferi olacağını çünkü birbirlerini desteklemeleri gerektiğini söyledi ve embriyoloğumda aynı şekilde iki embriyo transferi olacağını söyledi ama verdikleri belgede 1 embriyo transferi olduğum gözüküyor. Doktoru arayıp sorduğumuzda yasal olarak öyle olması gerekiyor dedi korkuyorum yanlış birşey olacak diye sizde de böyle bişey oldu mu