Leyli_gul Evet zor biliyorum ,aynı süreçten bende geçtim ama en önemlisi sakin olmanız lazım. Sütünüzün olacağına inanın. Bakın benim 3-4 damla geliyordu sağımda. Şimdi oğlum 18 aylık olmak üzere ben hala emziriyorum 🌺 Söylenenler saçma geliyor ,hemen olsun istiyorsunuz biliyorum ama psikolojinizi düzeltmeniz ve kendinizi bi salmanız lazım,onun içinde biraz dışarı çıkabilirseniz çok çok iyi olur.
Rezene ve içerisinde rezene olan hiçbir ürünü kullanmayın.Rezenenin süt artırıcı etkisi yok ve genotoksit olduğu kanıtlanmış. Yani bebekte dna hasarına yol açar bazı maddeler var içinde o yüzden evdeki rezeneleri hemen atın. Bitki çayı olarak ısırgan otu çayı çok işe yarıyor. Yemek olarak et ve yeşillik ağırlıklı beslenin. Benim sütüme ennnn etkisi olan Solgar brewers yeast with b12 oldu. Onu kullanmaya başladıktan sonra sütüm oldu. Bence mutlaka alın