Arkadaşlar 17 aralık salı gibi sezeryan doğumum var. Ve evde yapılacak bir çok şey var. Ve ben acayip halsiz yorgunum hiç birşey yapasım yok bu normalmi.? Mutfakta ayaktayım çabuk yorulup oturuyorum inşallah düzelir doğumdan sonra acayip halsizim hep yatasım var. Kolumu kaldırsam yoruluyorum ne olacak böle benim gibi olanlar varmı. Kızım var 4 yaş olcak. Onunla ilgilenemiyorum oynayamıyorum. Bide bana diyorki anneler çocuklarla oynar. Herkesin annesi oynuyor. Anne dinlendin gel. Beni bekler. sürekli benden beklentisi var. Halbuki sürekli ilgileniyorum ama doymuyor sürekli ilgili istiyor ama benim kolumu kaldıracak gücüm yok🤣