Yalinn8 ölçümlerde mutlaka ki yanılma payı vardır diye dusunuyordum ama iki hastanede de kontrol oluyorum.hem özel hem üniversite hastanesi.ikiside aynı çıkınca pek bi yanılma yok sanirim.zaten en başından beri onde gidiyorduk.ben son haftalara dogru normale döner diye düşündum hep.