mervedgnn44 Bebekler belli bir aydan sonra artık ayda 1,1,5 kilo almayı bırakırlar ve çok normal.Mesela 5. Aydan sonra falan ayda 300 400 gram alınca oh şükür dersin😂
Doktorumuz hep der kilolu bebek sağlıklı bebek demek değil diye.Bebeklerde çok kiloyu tavsiye etmiyorlar zaten.Happy kidse bakarsan çok kilolu bebeklerin hareketleri,emeklemeleri vs bazen geriden geliyor.