Ebru2424 merhaba 32 de çalışabilir aldim 37 de çalışamaz raporu alacağım o süreden sonra maas yatmıyor iş yeri bildirimine göre bazen aylık bazen toplu olarak rapor parası yatıyor sgk tarafından iş yeri bir ödeme yapmıyor yani artık 4 aylık izin süresi boyunca