Nananan Özel takipliyim 31.haftalıkken başladık ama kasılmalarım olduğunu söylemiştim. Doktorda öylelikle bi bağlayalım dedi iyi ki de bağlamış sancım çıkmıştı. Öyle yani o birazda sizin durumunuza göre şekilleniyo şu an 34.haftayım artık her gittiğimde nst ye bağlanıyorum