Beebekk bugün doktora gittim yumurtam 18 cm olmuş çatlatma ignesi alıcam ama yok sizlerde sorun yaşadınız mı çevre illerde bile yok
Mizgin2020 Beebekk doktorunuza bildirin onlar eczaneleri ariyorlar soruyorlar bizde yaşamıştık aynı durumu doktorun yanındaki sekreter eczanelere sorup bize eczane ismi vermiştik gidip almistk