Kızlar merhaba. Geçen hafta ayın 5inde 19la gebeliğimi öğrendim doktor bugüne randevu verdi aynı saatlerde tekrar kan verdim 443 çıktı değerim. 2 güne bir değeri düşünürsek en az %66 artışla fazlası bile çıkıyor. Siz ne düşünüyorsunuz deneyimli hamileler düşüncelerinizi bekliyorum 🥰