Masalceylan Dün kadın doğuma gittim kan testi yaptım negatif çıktı normalde ben bu testten daha önce 5 tane yaptım hiç böyle çıkmadı testlerim bittikten sonra trendyoldan tekrardan sipariş ettim geldi ilk idrarla yapmadım aksine bol su içtikten sonra testler elime ulaştı ben de çok aşırı sancım vardı öylesine bir tane yaptım gibi silik bir çizgi çıktı. Dediğiniz gibi bir kaç bekleyip ilk idrarla denerim teşekkürler.