Fulyaber Kızlar en iyisi Huggies ama Türkiye de üretimi durdurulduğu için temin edemiyoruz ne yazıkki.. Huggies’ten sonra hangi bezi önerirsiniz..💞💞💞
tugbamehmetbaki Fulyaber sleepy kullanacağım Ondan sonra Migros'un bezi var onu kullanacağım isterseniz Instagram'dan mühendisin oğlu diye bir beyefendi var O her ürünü tek tek inceliyor ne kadar doğal ne kadar kullanış ne kadar kullanışsız diye
Byzctn Fulyaber ben prima alıcaktım normalde ama kesinlikle iyi değil diye duydum İsrail malı zaten.. sleepy iyi diyorlar bende denemeyi düşünüyorum 🤔
ayaniz Fulyaber tecrübem yok ama hem molfix hem sleppy aldım birer paket dogum sonrası hangisi iyi gelirse onla devam edicem.. Cevremden duydugum kadarıyla prima cok sızdırıyormus herkes sleppyden memnun.
Mervekaya ayaniz 2 yasinsa oglum var. Maalesef soylediginiz tam tersi sleepy çok sizdiriyor kaka heryere bulasiyor. Primada hic bir sorun yasamadik uzun sure kullandik ama gerek kokusu kimyasal icerigi gerek fiyati degistirmeye itti bizi. Molfix kullanıyoruz simdi memnunuz
ayaniz Mervekaya ya cok ilginc 🤭 yeni dogum yapan 2 arkadasımda primadan memnun degiller bilmiyorum belkide her bebege uymuyordur. ☺️Deneyip görücez artık
Faji Fulyaber ben bambo nature ve seventh generation denedim temiz içeriklerinden dolayı. Bambo nature çok sızdırıyor. Seventh generationdan memnun kaldım fakat şuanda piyasada sadece yenidoğan boyu var. Daha büyükleri şubat sonunda gelecekmiş. O zamana kadar molfixi denemek istiyorum bakalım.
Mervekaya ayaniz tabii ki her bebek bir degil. Bazi bebeklere en iyi bezler bile yaramiyor pisik yapıyor vs. Benim tecrubelerim bu sekilde