Busra525
İkisindede 2 cm acılmam vardı
Ama doktor buna bakmadı , beni doğumhaneye yönlendirdi suyum az diye
Orda muayne ettiler
Bence acılma olmasa bile sunı sancı denerlerdi.
Belki de sunı sancı verince acılmanız olucak bunu bilemez kimse denemeden.
Kesinlikle bi deneyin sunı sancıyı , doktora sorun. Tabi onlar daha iyi bilir ama en azından keşke sorsaydım dememek için
Sağlıkla gelsin 🥰