Egss ben yine de kadın doğum acılı olan bir hastaneye gitmenizi öneririm. Kese etrafında kanama olabilir. Hareketlerinize dikkat edip kanama geçene kadar tuvalet yemek dışında atağa kalkmazsanız çok iyi olur. Tabi moral en önemlisi. Geçmiş olsun çok.