Kelebegimmm canım benimde ilk haftalarda belim çok kötü ağrıyordu. Ne oturabiliyordum.ne kalkabiliyordum. Hep eşim yardım ediyordu. Tabi ben hamile olduğumu bilmiyordum o zamanlar😁 eşim hep kremle masaj yapıyordu. 3 gün sonra hamile olduğumu öğrendim. 10 gün felan çektim o ağrıyı bende. Cok kötü gercektende 😑 10 gün sonra kendiliğinden gecti.