Belirsizz hiç strest olma canım zaten o an hissetmiyorsun ağrı olmuyor uyuşukluğun geçince başlıyor ağrılar ama ağrı kesici vuruyolar zaten ağrın olduğu zaman ilk yürüyüş önemli karnına bastırdıklarında bi tık ağrıyor ama unutuyorsun bile 66 gün önce oldum ama strest olmadım hiç ağrımda aşırı olmadı benim zaten bebişle ilgilenmekten fırsatın olmuyor 😂