CerkesMaria Adetım 2 gun gecıktı kızlar yapıyorum ılk bısey cıkmıyor bellı belırsız bır golge ızı gıbı aradan 15-20 dk gecıyor boyle oluyor ne yapmalıyım sımdı ben
october CerkesMaria canım var desem var değil yok desem yok değil :) testler çok yanıltıcı kan vermen en doğrusu olur
ezgickm CerkesMaria canım var gibi ama iki üç test daha yap valla bu ara hep yalancı pozitif çıkan oluyor üzülme sevinme garanti olana kadar derim❤️
gokcekocyigiit CerkesMaria ilk etapta silik çizgi çıktı ise var ve yeni olduğu için öyle çıkıyor, daha sonra kurudukca belirginleşiyor bende silik çizgi ile öğrendim, gidip kan ver, en kesin sonuç, hadi hayırlısı bakalım ☺️
Mavili1480 CerkesMaria Umutlandırmak istemem ama başta negatif görüp saatler sonra çıkan çizgiyle hamile olduğumu öğrenmiştim 😊
CerkesMaria october heh bende o durumdayım nr var ne yok gelen giden adet de yok napcam bılemedım yarın gıdıp kan vereyım
CerkesMaria gokcekocyigiit cızgı bıle cıkmıyor ılk sadece cızgının cıkacagı yer belırgınlesıyor renk vermıyor sonra renk verıyor
gokcekocyigiit CerkesMaria hayırlısı neyse o olsun, erken gebelik testi yapın bence bir de mutlaka kan verin
CerkesMaria Mavili1480 walla 2 gundur bu sekılde oluyor testlerım once cızgı yerınde bır kabarma goruyorum renk gelmıyor sonra renk verıyor 20 dk sonra
Masalceylan CerkesMaria canım teste bakıp umutlanma derim direk kan ver sayısız yanlış pozitif görüp kan verdim burada aynı şekilde birçok kişide aynı şeyi yaşadı
Akseec Cizginiz koyulasmadan oraya kipkirmizi bi cizgi gelmeden bence kan vermeyin hayal kirikligi. Bilen bilir ben dün yasadim…
Duygu351 CerkesMaria testi yapınca ilk beş dk doğru sonuç verir bekletilen test yanlış sonuç verir . Kan verin siz yada beş gün sonra tekrar test yapin