Zeyneptekin1 tüp bebeğe başlayacağız dört gündür günüm geçiyor vajina ultrasonda baktı doktor gebelik var demedi test vermeme gerek yok diye düşünüyorum tedaviye başlamak için adet olmamı bekliyoruz bir an önce olmak istiyorum bana yardımcı olur musunuz