Oflaz-kayra61 canım doğumunun kolay geçmesi için bol bol yürüyüş yapmalısın ben gerçekten çok faydasını gördüm ve benden sana tavsiye sancıların başlar başlamaz hemen hastaneye gitme yatışını yapmak isterlerse kabul etme eve git işlerin varsa yap yürüyüş yap duş al ben öyle yaptum gerçkten çok kolay geçti ilk doğumunu neden sezeryan yaptın ??