Merhaba arkadaşlar, kızımı 23 ocakda kucağıma aldım, rabbim bekleyen herkese kolaylıkla kucağına almayı nasip etsin🙏🏻💕 38+2 de sancım ve 3 santim açılmayla doğum başladı, suni sancı ve 8 saatlik bekleyişten sonra 4 santim açılma oldu sadece ve bebek baş çevresi haftasına göre geniş olduğu için ve suyumuzda azaldığı için epidural sezeryan olmak zorunda kaldım... ameliyata girmeden önce çok heycanlıydım kendimi sürekli sakin tutmaya çalıştım belden iğne yapıldıktan hemen sonra bacaklarım uyuştu zaten, iğne acıtmıyor oturur posizyonda yapıyorlar belinizde bi baskı ve sıcaklık hissediyosunuz çok hafif zaten hemen bacaklarda karıncalanma başlıyor. Hemen ameliyat için hazırlıyorlar hiç bi acı hissetmedim sadece baskı yapılırken midem kötü oldu, kusacak gibi oldum heyacandan nefes alamadım hemen ilaç verdiler serumla, daha sonra hava verdiler rahatladım, bebek çıkartılırken sizi sallaması ve çekiştirmeleri hissediyosunuz o kadar, sonra bebişimi gösterdiler ilk yapılan müdahaleleri gözünüzün önünde oluyor zaten yavrunuzu gördükten sonra herşey bitiryor.inanılmaz bir duygu allahım herkese sağlıkla mutlulukla kucağını almayı nasip etsin ama sezeryan olmasaydı normal olsaydı çok daha iyi olucaktı çünkü ameliyat sonrası agrılarınız oluyor ilk ayağa kalkmak tuvalete gitmek bunların hepsi sıkıntı bugün 3.günümüz çok şükür iyiyiz ama yinede yanınızda size yarım eden birisinin olması şart. İnş en kısa zamanda toparlanıp normale dönerim. 🙏🏻