Mavisevenbiri Avent elektrikli göğüs pompası kullanıyorum ama sürekli akıtma yapıyor daha pratik ve kullanımı kolay bir şey almayı düşünüyorum öneriniz varsa ?
-Morcivert- Ben bebebao eller serbest pompa aldım ama henüz doğum yapmadığım için kullanmadım. Genel olarak yorumlar iyi kullananlar memnundu umarım iyi çıkar
gamzebngaa_dmr -Morcivert- bende ondan aldım daha doğuma 16 hafta var kullanmadım henüz ama denedim gayet güzel oturuyor ve masaj yapar gibi çekiyor güzel görünüyor yorumlarda çok iyi bütün sitelerden yorumlarına baktım
sb17 Aynil710 merhaba. Evet kullanıyorum, memnunum, çok sık kullanıyorsanız el kullanımı olmayanlar güzel tabi. Amamben ara sıra yaptığım için gücü ve s. bana yetiyor
sb17 Aynil710 4-5 belki en fazla 10 yani. Ben dışarı çıkacaksam sağıp koyarım bazen, ya da çok toplanmışsa o zaman sağarım. Süt artırmak için kullanmadım daha, ama yapacağım onu da