86 ile başladık şuan 87 kiloyum 25+2 deyiz ama kilo almamak çok da matrak bir şey değil bence kızlar 🫠 iştahım var ama fazla yediğimde geceleri midem çok rahatsız oluyor kaburgalarıma baskı yapıyor uyuyamıyorum geceleri 🥴 sağlıklı olmak en önemlisi, kilo alınır verilir üzmeyin hiç tatlı canınızı, şifa olsun yedikleriniz