Nart Selcanumay1002 ben 2 haftadır ishalim ne yaptıysam geçmedi ama benimki progestandan kaynaklı doktorum bazı kişilerde ishal bazısinda kabızlik oluyor dedi bende korku içinde günleri sayıyorum bir bir
BthB Her ishal dogum habercisi olmayabilir. İlk doğumumda ishal olduktan 2-3 saat sonra suyum gelmişti. Ama tesadüf olabilir bilmiyorum.