Babyy_ Merhaba kızlar Lüleburgaz devlet hastanesinde normal doğum yapan var mı tanıdığım herkes sezeryan yapmış ben normal doğum istiyorum ama o konuda nasıllar hiç bilmiyorum bilgisi olan yazabilir mi
ilgin22 Babyy_ arkadaşım 3. Normal doğumunu yaptı. Çok memnun kaldı. Tuncer beye gidiyordu. Bende orda takipliyim ama sezeryan olacak 🤗
Babyy_ ilgin22 teşekkür ederim yazdığınız için araştırıyorum hiç duymadım çünkü içim bir nebze rahatladı şuan
ilgin22 Tubaznbk iki kişilik odalarmis ama iki kişi aynı anda almiyolar diye biliyorum emin olmamakla birlikte öyle söylüyorlar