nisamomy_ Kızlar dün kese kontrolüm vardı çok şükür keseyi gördük 🥰 sat a göre 5+2 ydim ultrasonda 4+6 çıktı ilk gebeliğim anlamıyorum şimdi ben kaç haftalığım? Uygulamayı ona göre düzenleyim mi sonradan mı yakalar gününü