İlk oğlum kayınbabamın ismi yanında ikinci ismi var
20gın sonra ıkıncı oğlum oluyor
Babamın ısmını koysam mı koymasam mı hala karar veremedim
Zaten ilkinde çok zorlandım yanına ek ısım bulana kadar
Ailemın böyle beklentısı yok ama Buda oğlan olunca bılemedım şimdi
Bunada ıstedıgım sevdıgım bir ısım mı koysam yoksa babamın mı of of
Eşim kabul etti tabi ilkini kendi koyduğu için ama nedense benimde koymak gelmıyor ıcımden diger yandan koymasamda pısman olur gıbıyım …yoksa hamılelıkten vıcdan mı yapıyorum acaba
Napacagım ben arkadaşlar20 gün kaldı