Kızlar doktor kontrolüm vardı. Keseyi ve yolk kesesini gördük. Geç döllenme dedi doktor,daha küçük dedi. Ama kese olması gereken yerden biraz aşağıda olmuş takip edelim dedi. Tecrübe eden,başına gelen var mı aranızda? Tehlikeli mi ya da dikkat etmem gereken bişey vardır? Bilgisi olan varsa paylaşabilir mi ?