Snmim bende toxoplazma yüzümden ilk zamanlar sıkıntı çektim sürekli tahlil yaptırdım hatta kendi doktorum izindeydi ve korkudan başka bi doktorla görüştüm. Antibiyotik kullanmam gerektiğini söyledi önlem olarak. Bi hafta kullandık. Ben tahlilleri hep çalıştığım hastanede yaptırdım. Eğitim araştırma hastanesiydi. Ücret ödemek saçma geldi özelde. Sonuçta devlette yapılan tahliller. İhmal etme. Çok önemli toxoplazma