Benim düşük riskim vardı birde bir düşüğüm oldu maalesef ben biraz fazla pimpirikliyim 2. Gebeliğim biraz da zor oldu. Bakalım inşallah sağlıkla kucağımıza alırız sıkmayın canınızı diyorum ama bende çok sıkıyorum canımı 😂 inşallah sağlıkla gelsinler ağrılar olsun ama sağlıklı bebekler doğsun 🙏🏻🌸