Byzctn daha ilk ay olmayınca aşındırdım kadın doğumcunun kapısını iki üç kere gidip geldim hormon kan testi filan yaptırdım en son daha yeni deniyorsunuz gelme bi daha 6 ay geçsin dedi bu ay adet olursam 4. Ayım olucak işte bi problem Yok ama niye olmadı anlamadım incir kürü ve keçiboynuzu denemeyi düşünüyorum bu ay olmazsa da tekrar gidicem ayrıntılı muayene için 🤷🏻♀️ İnşallah Allah hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip eder, sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻