Nairinoo Gün embriyosu iki tane transfer oldum 8. Günü akşam yaptigim testte negatifti 9. Günü sabah tekrar yaptım yine negatif bu durumu yaşayıp pozitife dönen varmı kizlar ? Geçen yıl yaptirdigim transferde 9. Günde 5. Gün embriyosunda pozitif görmüştüm bu yıl görmeyince umutsuzluğa kapıldım.
superstar_00 Nairinoo Rahim içerisine embriyonun transfer edilişinden 12 gün sonra gebelik testi yapılır, embryonun 5. Gün transfer edildiği durumda ise bu süre 10 gündür. Googlede böyle yazıyor Allah gönlünüze göre versin.
Nairinoo Kizlar yardımcı olun lütfen için çok sıkılıyor üzülmek istemiyorum kana daha çok var ama içim burukuluyor
Nairinoo superstar_00 yani erken yaptım testi öyle mi diyorsunuz ve amin Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah
superstar_00 Nairinoo Paylaştığım bu bilgiye göre evet biraz erken yapmışsınız o yüzden beklemeniz taraftarıyım.
Cheryy1 Nairinoo 3. Gün embriyosu icin erken test yapmissiniz bence de inşallah güzel sonuclar alirsiniz ben idrar testlerinede hic guvenmiyorum zaten bir cok kez yanılmış biri olarak 😏
Mervvvi Bende 3 gün önce transfer oldum sizi çok iyi anlıyorum inşallah allahım nasip etsin hepimize . 3. Gün embriyolar da geç çıkıyor bence hemen moralinizi bozmayın. Hepsini geçtim 9. Gün kanda negatif çıkıp 12. Gün pozitif çıkan bi tanıdığım var. O da 3. Gün embriyosuydu. Yani kan da bile bazen hemen çıkmazken idrar testine hemen bel bağlayıp üzülmeyin az kalmış zaten dayanın bşraz daha 🥲
Nairinoo Mervvvi çoğu kişiden böyle dönüş aldım içim bir nebze olsun rahatladı Allah bin kere razı olsun güzel insanlardan 🤲🏻 bekleyeceğim inşallah bende duyucam güzel haberleri ❤️ inşallah seninde güzel geçer canım bu sürecin ve bebeğiniz sağlıkla kucaklarsin ❤️
Ee0207 @Nairinoo bende 3. Gün embriyo transferi oldum, dokuzuncu gün kan testinde bile 17 ile öğrendim sonuc cok düşüktü. İdrar testi ile bu kadar erken öğrenmeniz mümkün değil. Kendinizi üzmeyin testi erken yapmışsınız. İnşallah hayirli güzel haber alırsınız, size dua edicem 😍
Nairinoo Ee0207 Allah razı olsun 🤲🏻 ❤️ inanıyorum bebeklerim benimle ❤️ o kadar güzel şeyler duydum ki bugün çoğu kişi bana erken daha dedi içim rahatladı çok şükür. İnşallah güzel haberde alıcam kan sonuçlarımda 🤲🏻
Nairinoo Ee0207 kabak çekirdeği badem ceviz hergun tüketiyorum canım ama meyvede çok migdem almıyor normalde severim ama son üç gündür yemek istemiyorum ayrıca avakado ve yumurta kahvaltıda tüketiyorum