Kızlar merhaba öncelikle umarım hepimiz sağlıcakla bebişlerimize kucağımıza alırız🥰
Dün keseyi gördü doktor ama biraz küçük 19 Aralık da gel kalp atışına bakalım dedi beta yavaş yükseliyor biraz tedirginim😔 kese ölçümü de yapmadı sizlerin süreci nasıl ilerledi benimle süreciniz paylaşırsanız çok sevinirim 💕