senem-yabaci Doktora her gittiğimde bebek ileride görünüyor. Dün 12+4 diye gittim doktor 13+0 dedi 😂😂 o zaman biz artık limonuz teyzeleri. E ben şimdi uygulamada haftayı düzenlesem mi bilemedim. 1 ay sonra da aynı olacak 😂
Elis27 senem-yabaci bence 1 hafta kdr geride ileride olması normal ultrason cihazı ile alakalı o durum sizin fark da 3 gün
ertonunannesi23 senem-yabaci benimde hep bir hafta ileri mesela bana göre şuan 19+5 doktora göre 20+5 size göre kalsın uygulama değiştirmeyin
Baby_B senem-yabaci ileride gider geride gider o degisir Son adeti baz alicaksiniz Biz de en son 24+6 da gittik 26+3 cikti o degisir🥰 Öyle hesaplamayin
Merve-metin senem-yabaci düzenleme yapma canım sen sat tarihini baz al bebek büyüdükçe haftasını yakalıyor zaten benimde başlarda öyleydi 20.haftada normal haftasını yakaladı 26.haftada yine 1 hafta önde dedi dr doktorlara göre 2 haftaya kadar önde veya geride olması önemli değil doğum zamanını etkilemiyor çünkü bebek büyüdükçe kilosu ve boyuna göre cihaz ölçüm yapıyor sonuçta
Nesozg senem-yabaci önemli olan son adet tarihi. İlk başlarda ilerde gider zaten sonradan yakalar zamanını 30dan sonra ilerde gidiyorsa iri bebek demektir
senem-yabaci Ay hepinize teşekkür ederim. Kalsın o zaman böyle. Ama yine de limon olduk minnakım yaa 😍
senem-yabaci Büyük ihtimalle annesine çekecek. Ben de iri doğmuşum 4.200 civarında. Kemikler de iri zaten
Mrvsmt2502 senem-yabaci ilk kızım 1 ay ileri çıkıyordu usg de yinede doktor satı baz alıyordu. Nitekim ileri olmasına raümen 43. haftada doğdu son zamanlar dengeledi ama tam ölçülemiyordu
minikbebegim06 senem-yabaci doktorunuz düzeltme yapıyorum haftasi şu demedigi sürece son adet tarihiniz geçerlidir 2 hafta önde geride olması normal kabul edilir