Rumuzsuz ne için yaptırıyorsunuz bana da bilgi verebilir misiniz ben de 3 yıldır evliyim hiç gebelik olmadı 2 kez tüp bebek denedim birinci de embriyolar 3. Güne gelemedi transfer olmadı 2.tüp bebek denemesinde 2 embriyom sadece 3. Güne gelebildi transfer oldum ama negatif geldi nasıl bir ol izlemeliyim bilmiyorum amh 0,7 eşimin de toplam sperm sayısı 12 milyon morfoloji 1