Yildirim35 Merhaba kızlar izmirde gitmeyi düşündüğüm iki doktor var detaylı ultrason için barış büke ve Cenk gezeri düşünüyorum gidenler varsa yorumlarını iletirse çok sevinirim :) Bide kaçıncı haftada gitmiştiniz?
Zeynep1401 25 inde serkan guclu doktora gideceğim nakit 2800 kart 3100 dediler yorumları da çok güzel öneren de çok oldu burada. Barış büke çok pahalı fiyat vermişti 5 6 civarında yanlış hatırlamıyorsam. 21. Haftamda olacağım gittigimde
Yildirim35 Zeynep1401 hastane olarak devlete gidiyorum o yüzden bu ayrıntılıyı iyi bi yerde yaptırmak istedim barış beyi ve Cenk beyi çok ömerdikleri için aklımda kalmış :)
Yildirim35 Bhrdnz bende 20+2 için düşünüyorum ama baklım biraz soğuk dediler Cenk bey için sizde öyle bi izlenim bıraktı mı :)
Zeynep1401 Yildirim35 siz ne zaman gideceksiniz peki benden sonra ise deneyimlerimi yine paylaşırım memnun kalıp kalmadığımı
Bhrdnz Yildirim35 evet soğuk ve sakin bir doktor ama bence detaylıda sakinlik çok önemli söylüyor zaten uzun uzun bakabilirim olması gereken bu panik yapmayın falan diye sakin olması daha iyi geldi bana
Yildirim35 Bhrdnz Yaa evet önemli olan işinde iyi olması bencede ama sizinde de fikrinizi bu anlamda merak etmiştim :)
Yildirim35 Zeynep1401 Buca kadın doğuma gidiyorum evet gayet memnunum Muhammet Cevat şerif doktorum :)
Zeynep1401 Yildirim35 ilk hamileligimi ogrendikten sonra ilk 3 muayenemde gittim yorumlara bakarak ve öneri ile o doktora memnun kalamadim ben maalesef içeriye çok hasta aliyordu ve hiç bi şekilde açıklama yapmıyordu gebelik süreci hakkında o yüzden değiştirmek zorunda kaldım ve eş alınmıyordu ultrasona şuan sizde de öyle mi acaba nasıl gidiyor süreciniz
Yildirim35 Zeynep1401 evet eş almıyor maalesef ki ama bi çok devlet hastanesi almadığı için bunu normal karşıladım. İçerde bi hasta vardı girdiğimde çok kalabalık değildi ama aksine güzel açıklama yaptı bebeğin eşinin aşağıda olduğunu söyledi endişelendim biraz açıkladı korkulacak durum değil şuanda vs diyerek anlattı 🤷