Mukaddes_3365 Hanımlar sizin nişan nasıl oldu tek bir seferdemi kan ya da lekelenme oldu yoksa daha farklı mi? Sancım yok ne önerirsiniz?
Aysgll1 Mukaddes_3365 gün içinde lekelenmeler oldu pembemsi kahverengi şeklinde ve ertesi gün doğum yaptım
Tospkkk Mukaddes_3365 ya benim de 2 gün önce şeffaf nişan geldi baya çoktu sümüksü katı yapıdaydı ama şeffaftı, şimdi de hafif kanlı ama daha az leke geldi sancım yok çok hafif kasıklarım ağrıyor o kadar
Leyli_gul Mukaddes_3365 Benim nişanım geldiğini ben anlamadım 38+5 de doğurdum 😂 Meğerse suyun bile gelmiş ebeler bile anlamadı bebeğim kakasını yemiş yani birde üstüne
Mukaddes_3365 Aysgll1 yaaa bende de benzer şeyler oluyor şu an biraz tedirginim ama mukuslu kan kahverengi karışık lekeler..
YesimAykut Tospkkk benim de aynı jel geldi 4 gün önce, sancılarım sıklaştı ama daha henüz bişey yok 37 haftayım ben de
Mukaddes_3365 Dennz evet normal son haftalarda bel ağrısı,uykusuzluk mide yanması, herşey olabilir ama nişan veya suyunuz gelmedikçe aksi bir durum yoksa korkmayın .. inşallah sağlıcakla gelir..
Alya-veanne Mothernews_ çat muayenesinde canım çok yandı doktor normal doğuma uygunsunndddi fakat ben ağrım o an bile olduysa normal doğumda naparım acaba diyorum . Sizinde çatı muayenenizde canınız yandınmı çok ? Ben 38+3 teyim 2 gün önce oldum muayenemi
Aysgll1 Tospkkk benim de sancım yoktu ama kasıklarıma hafif iğne batıyordu ilk leke gelmeden birkaç saat önce
Alya-veanne Aysgll1 Allah bende kesin yakında nişanım gelecek çünkü sağ kasık durmadan ağrı sancı içinde. Gidip bacağını diğerinin üstüne hala atabiliyor muyum dire test edeyim 😂
Mothernews_ Alya-veanne çok canm yandı 1 cm açılma var dedi sabaha doğum olur dedi gece hep yürüdüm ama en son dayanicsm sezeryan yapın deidm suni sanci verdiler sonra igne yaptilar 10 dk da 5 cm açıldı sona doğum basladi 37+ 5 te oldu