Bbsozlm bende özel sektörde çalışıyorum bana da hamile olduğumu öğrenince mobing uygulandı. Haklı olduğum halde tutanak tutuldu, hastaneye kontrole gitmem için izin verilmedi falan uğraştılar benimle de. Bende zaman geçmez diyordum ama geçiyor bir şekilde sırf doğum parası almak için çıkmadım. Çok şükür son 15 günüm kaldı. Gerekirse rapor al işe gitme ama işten çıkıp onları amaçlarına ulaştırma