Aysenur42 Pendik yüzyıl hastanesi Seylan Tapan da doğum yapan arkadaşlar deneyiminizi bizimle paylaşabilir misiniz? Kartalda oturuyorum Kartal ve civarı doktor önerisi olan var mı? (ilk doğumum normal mümkünse istisnalar hariç normal doğumu destekleyen)
minnosbirkiz Aysenur42 kartal kızılayda doğum yaptım, doktorum yıldız hanımdı, hastaneden, doktorumdan, ebelerden herkesten çok memnun kaldım, tavsiye ederim
Baby_B Aysenur42 canim ilk bebegimi kaybettim,seylan hocaya gidiyordum.Dogum paketi almistim.Olumsuzluklari söylememislerdi.Enteresan bir hastane.Gecenlerdr birisi daha yazdi buraya Yüzyila gitmeyin diye. Ben Kartal Umut Avicennaya gidiyorum 25+6 dayim Dr.baran hanima gidiyorum Dr.Fatih beyde var o da cok taninan ve sevilen bir doktor Bu iki doktora bakabilirsin bence🥰