Kızlar selam 🖐️
Ben Kasımın 13unde hamıle oldugumu ogrendım. 16sında kanamam oldu kımyasalmıs. Evde testle takıp ettım betam 15 gun sonra sıfırlandı. Bu ay oylesıne test yaptım silik çizgi çıktı adetıme 3 gun var boyle bırsey mumkun mu? Hemen sonrakı ay hamıle kalınır mı?