nurmltli61 Bende çok kötü geçirdim gece nefes alamıyorum diye kalkıp ağlıyordum.Serum yedim ağrı kesici aldım geçmedi sonra KBB antibiyotik verdi ve serum fizyolojik kullandım anca öyle beş günde geçti o yüzden sizi çok iyi anlıyorum hastalık zaten zor hamileyken daha kötü oluyormuş hele nefes alamama Allah kimsenin başına vermesin ansiyete yapıyor.Kafaniza epeyce yüksek yastık koyup uyumaya çalışın bir de buhar makinesi varsa tavsiye ederim.Gecmis olsun.🙏