Basakparlar ben şimdi doktordan çıktım doktor alt muayenede keseyi gördü kan verdim pzt çıkacak sonuçlar 3 hafta sonra tekrar gel dedi keseyi gördüğü için kan testine gerek yok ama betaya bakalım için rahat etsin dedi pzt çıkacak sizce normal dimi doktor normal ilerliyor dedi 5 haftalık dedi