Eveeet çok şükür bende doğurdum ve dogum hikayemi yaziyorum. Hep okudugum hikayelere benimki de eklendi artik. Uzun olabilir simdiden kusura bakmayin . Suyum azaldigi icin 38+2 de suni sanciyla dogumun baslatilmasi icin tarih verildi. 10 aralik gunu sabah 9 da yatisim yapildi . Sanci takildi ve 9dan 11bucuga kadar adet sancisi cektim yani normal duzeyde . 11bucukta acilmamin 3cm e yaklastigi ama suyun azligindan dolayi kesenin bebegim kafasina yapistigi hem suyu patlatip hem o yapisikligin temizlenmesi gerektigi soylendi. Bu kisim aciliydi ama 1 veya 2 dakika anca surmustur. Suyum patlatilijca agrilarim artti . 11bucuktan 1e kadar orta seviye agrilar yasadim . Ama bu surecte hic yatakta yatmadim sanci geldiginde squat ve nefes egzersizi yaptim sanci gittiginde yurudum. Ve surekli ayakta olmak beni cok yordu bu surecte.ve saat 1 de o dayanilmaz agrilar basladi acilmam 5 cm e yakin olmus . Ebem istersen sık cati muayenesiyle acikligi artirabiliriz dedi direk kabul ettim tabiki. Tekrar muayene etti ve benim agrilarim artik dayanilma oldu . Saat 1bucuk oldu ve ikinma hissim oldugunu soyledim bi muayeneyle yarim saatin icinde acilmamin 8 cm e yaklastigini soyledi ebem ve dogum basliyordu . Ama bu kadar erken olacagi thmin edilmedigi icin doktoruma haber vermemisler. Bana ikinma yoksa yirtilirsin dediler doktor gelene kadar oyalamaya calistilar ama ikinmayi tutmak cok zordu nefes egzersizi falan hak getire artik ciglik cigligaydim. Sonra catala aldilar beni . Kesi atilirsa hissetmemem icin uyusturdular ve sonunda doktor geldi. Artik ikin dediler ikinirken bile rahatlama hissetmeye basladim . Sadece yanma hissettim biraz veeee o rahatlama ani . Bebegim artik kucagimdaydi hersey bitmisti . Bebegimi giyindirmeye goturduklerinde doktorum son bi ikinmayla plasentayi alalim dedi ve kolayca cikti zaten . İcerden hem asagi hem yukari dogru yirtigim olusmus , disardan da ayni sekilde ve makata gitmesin diye doktorum da kesi atmak durumunda kalmis . Sonra dikislerimi yapti sanirim biraz fazla dikisim var kac tane oldugunu soylemedi . Ama cok zorluk yasamadim su an illa ki rahatsiz ediyo oturup kalkarken ama dayanilmaz bi aci degil sonucta. Son 1 saat niye normal doguruyorum diye kendime kizarken su an o aciyi bile unuttum tarif edemiyorum . Hepsi geciyor gercekten . Dogurabilecegime inanmiyodum ama basardim . Cok sukur hizli bi dogum gerceklesti. Allah hepimizin yardimcisi olsun . Sormak istediginiz bisey olursa cevaplarim 🌺