1 ay kontrolünden sonra eğer kilo alımı iyiyse gece uyandırıp emzirmeye gerek yok kendisi uyandıkça emzirirsiniz. Bırakın uyusun. Ben bu hatayı yaptım her 2 saatte bir emzirdim, kızım 21 aylık hala geceleri uyanıyor 2 ay önce memeyi kesmeme rağmen. Alışkanlık oldu.